Търсене в този блог

събота, 6 март 2010 г.

искам

Искам свобода. Клиширано. Но просто имам нещо около гърлото, нещо което ми пречи, което ме задушава, което убива потенциала ми и желанията ми. На моменти се примирявам, защото искам да оцелея, а отвращението от настоящето е толкова силно, че ако не се примиря, просто ще гръмна.

Положението е толкова скучно и еднообразно, че написването на този смотан текст само го потвърждава. Уморих се да няма. Да няма свежи, усмихнати хора, с които да пия бирата на свободата или да запраша в някоя планина - за 3-4 дни. Уморих се от скука. И депресирани приятели. И тухли и бетон. И преяждане.

Ако трябва да размишлявам как да променя нещо, излиза, че трябва да спра да ям, отново. И пак да отслабна и мозъкът ми да не получава достатъчно енергия. И просто да спре да мисли. И .... и... и.... И... и.

Няма коментари:

Публикуване на коментар