Търсене в този блог

събота, 31 юли 2010 г.

My way

Ей тва е. Списък. Да ми е подреденичко така и да се забавлявам.

1. Извратеният

Лежим на тесен и съмнително чист диван. Голи, жега. Правили сме много, много секс. Той е потен и гледа в тавана (също съмнително чист), аз си мисля за сандвич с препечен хляб и лютеница. Мълчим и преглъщаме, всеки неговите си слюнки. Нещо като психеделична бездна, много драматично и наситено. И в същото време все така... мазнеещо от пот. Той би цвилил от радост, ако най-добрият му приятел спи с мен. Или кучето на най-добрия му приятел.

2. Притесненият

Ревнив, стиска ме за ръката и се оглежда - целият свят може да ме вземе, мен - единствената, която му обърна внимание. И му изтри очилата. В началото ми е весело - уау, на някого му пука за мен! После ми е скучно и тъпо. Изобщо не ме интересува, че ще му разбия крехкото зубърско сърце, което той е решил така самоотвержено да ми завещае - само 'щото не знае какво друго да го прави. Досада.

3. Месарят

Той работи в голяма верига магазини - има трион, а сигурно и скалпел. Цял ден пори мръвки. Тук сигурно би било логично да напиша "А цяла вечер пори мен". Но - първо: това би било доста грубо като изказ. И второ: не беше вярно. Цяла вечер пиехме бири и обмисляхме същността на месото - такова едно меко и просто. Пльоснато на този свят. Като нашата разплескана, и все пак доста забавна връзка. Само добри чувства иначе!

4. Мъжът

Спретнат, строен и красив. Със сравнително запазена психика. Има мечти - нещо толкова странно напоследък. И още по-странното: те съвпадат с моите. Всичко е толкова перфектно, че аха-аха да измислим имена на децата си. И да си напишем завещанията, а после да се хванем за сбръчканите ръце и да предадем богу дух - след цял живот, който сме отдали един на друг.
Не, мерси. Избягах. Прекалено съвършено.

5. Затварящият цикъла

Още един дегенерат. Тоя път на средна възраст. Прилики с номер 1: таванът пак е мръсен. Зяпайки го (таванът де) си мисля как се появяват тези петна - може би е опръскан с бира, а после някой целенасочено е подхвърлял картофена яхния насам-натам. Иначе момчето е така доста умно, но тялото му е преждевременно състарено и хилаво. Вече не съм на 16 и това не ми е особено интересно. Ще си търся някой по-атлетичен.

6. Най-добрият приятел

Тук има една доста сериозна пауза откъм връзки. Запълнена с много пиянски вечери с приятели. Всъщност паузата беше толкова дълга, че с част от най-старите ми дружки се скарахме и разделихме завинаги. Намерих си и нови, но не е същото. Всичко се скапва. Наздраве.

7. Атлетът

За тоя аз лично не бих си стиснала одобрително ръката. Идеята беше да видя какво е да си с МЪЖ, ама от тия с мускулите. Така, не беше лошо. Но някакси той се оглежда и опипва повече отколкото оглежда и опипва мен. Носи ме насам натам, не се уморява лесно и е потресаващо самовлюбен. Освен това е с по-съвършена кожа от моята. Той скъса с мен. По инфантилен начин. Може би му крадях от времето за тренировки. Или просто не ставам. Who knows.

8. ХХХ

Излизам към 19ч. доста отегчена от нас. Полугладна (като ми е тъжно не ям). Напивам се като пич за около 2 часа и въобще не помня какво съм правила в останалите 6, но беше забавно. Имам торта по дънките. Но това го установявам на другия ден по обед - тогава се събуждам (за жалост), пия вода (бля) и се виждам таг-ната във фейсбук от най-добрата ми приятелка (благодаря ти, Мила!)- омотана в ръцете на някакъв симпатичен младеж с размазана физиономия (снимките са размазани). И черният ми дроб. Твърде много скоби, твърде много неизвестни.

Не ми се пише повече. От едно изпълнено с идеали дете, с блестяща косичка и бели крачета, с наивни очи и готовност да обичам - се превърнах в какичка с тенденция за леличка: (уж) коравосърдечна, аемоционална, цинична, студена, нещастна и тенекиена. Чакаме сега следваща звезда - някой романтик например. Отдавна не съм повръщала след напиване с вино :)))

1 коментар:

  1. типажите си описала на 100%, замислих се дали не страдам от шизофрения и да не знам, че аз съм го пислаа това :)

    ОтговорИзтриване